Drodzy uczniowie!
Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego! Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic.
Po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości egzamin dobiegnie końca. Warto jednak zapamiętać, że aby otrzymać Nagrodę dla Najlepszego Ucznia, należy sporządzić podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry!
Powodzenia!
Albłędus Dumblendor
Dyrektor Akademii Magii i Szachrajstwa
Czas gry: 30-60 min
Wydawca: Rebel
Dla: 8+
Liczba graczy: 2-4
Gra Wybuchowa Mieszanka to gra „w kulki”, w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa.
Zawartość pudełka:
- podajnik kulek (do samodzielnego złożenia przed pierwszą rozgrywką)
- 80 kulek w 4 kolorach (i trochę kulek zapasowych)
- 15 żetonów biegłości
- 64 płytki eliksirów w 8 rodzajach
- 21 żetonów drobnej pomocy
- żeton pierwszego gracza
- 4 plansze stanowiska alchemicznego
- instrukcja