Projekt Gaja – unboxing

Projekt Gaja to następca Terry Mystiki – gry, która odniosła światowy sukces. W tej pozbawionej elementu losowego grze wcielisz się w przywódcę jednej z 14 zróżnicowanych frakcji, aby kolonizować galaktykę i rozwijać infrastrukturę na planetach. Będziesz mógł ulepszać swoje budynki na kilka sposobów, zyskując nowe zasoby i inne korzyści. Czeka na ciebie także sześć obszarów badań – przemyślany rozwój przyspieszy Twoją galaktyczną ekspansję i pozwoli Ci prześcignąć konkurentów.

Czas gry: 60-150 min
Wydawca: Games Factory
Dla: 12+
Liczba graczy: 1-4

W grze Projekt Gaja każdy z graczy kontroluje jedną z 14 frakcji, które usiłują pokojowo rozwinąć swoje imperia w galaktyce Terry Mystiki. Każda z frakcji, cechująca się innymi wymaganiami środowiskowymi, dąży do mistrzostwa w technice terraformowania planet, aby przystosowywać nowe światy do życia. W trakcie rozgrywki gracze zasiedlają planety, rozwijają kopalnie w bardziej zaawansowane budynki i łączą skupiska planet w przymierza. Często stają także przed ważnym wyborem: szukać sąsiedztwa innych frakcji, zyskując dzięki temu moc i nawiązując stosunki handlowe, czy raczej rozwijać się w samotności, korzystając z większych możliwości ekspansji? Ponadto gracze odkrywają nowe technologie i szlifują zdobyte umiejętności. Zwycięzcą zostanie ten, kto najwydajniej rozwinie swoją frakcję.

Dziękuję wydawnictwu Games Factory za przekazanie egzemplarza recenzenckiego!

Zawartość pudełka:

  • 10 kafli sektorów
  • plansza rozwoju
  • plansza punktowania
  • 7 dwustronnych plansz frakcji
  • 6 żetonów punktowania końcowego
  • 10 żetonów punktowania rundy
  • 10 żetonów wzmocnienia
  • 36 żetonów technologii podstawowych
  • 15 żetonów technologii zaawansowanych
  • 6 stacji kosmicznych
  • 19 żetonów przymierza
  • 12 planet Gai
  • Czarna Planeta
  • 15 znaczników przymierza
  • 20 znaczników akcji
  • 25 kart automy
  • 4 karty pomocy
  • karta kolejności rundy
  • instrukcja
  • budynki w każdym z siedmiu kolorów (żółtym, pomarańczowym, brązowym, białym, szarym, niebieskim oraz czerwonym): 8 kopalni, 4 placówki handlowe, 3 laboratoria, 2 akademie, 1 instytut planetarny, 3 gajaformery, 7 znaczników gracza, 25 satelitów
  • do rozdzielenia pomiędzy 7 kolorów graczy: 14 znaczników kredytów, 7 znaczników rudy, 7 znaczników wiedzy, 30 KIK-ów, 50 znaczników mocy, 1 Kamień Umysłu (dla frakcji Taklonów)
  • znacznik pierwszego gracza

                   

Author: Jakub

Kuba od lat pasjonuje się grami planszowymi, grami wideo i komiksami. Przez jakiś czas pracował w sklepie z planszówkami, prowadził prelekcję, a także zajęcia z gier dla dzieciaków. Uwielbia opowiadać i dzielić się wiedzą o grach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *